Tijdelijke Administratieve Ondersteuning

Functie

Wegens zwangerschapsverlof zoeken wij voor de periode van begin tot eind een tijdelijke administratieve kracht ter ondersteuning van ons team in Asse. Deze functie, gericht op financiële administratie, vereist werkzaamheden voor zo'n dagen per week.

In deze rol ondersteun je onze financiële administratie. Dit omvat het uploaden van CSV-bestanden en het afpunten van banktransacties, het verwerken en controleren van aankoopfacturen in ons boekhoudsysteem YUKI, het inboeken van VISA-transacties en het opvolgen van ontbrekende bewijsstukken. Daarnaast houd je je bezig met factoring, het beheer van de leveranciersmailbox, het controleren en doorsturen van facturen voor verwerking, en het opschonen van openstaande posten bij leveranciers. Ook het digitaliseren van post en facturen, alsook het voorbereiden van betalingsherinneringen en betalingen in samenspraak met onze administratie, behoren tot je takenpakket.

In de maand ontvang je een uitgebreide opleiding van de collega die je tijdelijk vervangt. Daarna werk je samen met een derde, zeer ervaren collega, voornamelijk ter ondersteuning van de financiële administratie.

Jouw profiel Ervaring met of kennis van het boekhoudprogramma YUKI is een groot voordeel. Kennis van algemene boekhoudprincipes is gewenst. Vaardig in het gebruik van MS Office. Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal; kennis van Frans en Engels is een plus. Klantgericht, vriendelijk, en hulpvaardig. Je hebt een positieve insing en bent oplossingsgericht. Nauwkeurig, kwaliteitsbewust, en initiatiefrijk. Verantwoordelijk, betrokken, en betrouwbaar. fonische oproepen beantwoorden
Klanten ontvangen
Klanten informeren of oriënteren Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
Documentatie doorsturen of archiveren Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
s behandelen Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
De boekingen registreren Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren Verkoopsovereenkomsten opsen
Betalingen opvolgen
Aanmanen bij onbetaalde rekeningen Documenten coderen, klasseren en archiveren Aanbod Een dynamische en aangename werkomgeving binnen een duurzaam en stabiel bedrijf. Een familiale sfeer met persoonlijk contact en transparante communicatie. Een functie met ruimte voor eigen initiatief en inbreng. Een vertrouwensfunctie waarbij je veel verantwoordelijkheid draagt. Solliciteren

Laurens De Lanoeye


 


Tijdelijke Administratieve Ondersteuning
2024-04-20 - 2024-06-01

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: ASSE
Domberg 2 Postbus B
Land: België
Postal Code: 1730
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share